Op naar Biarritz + Biarritz - Reisverslag uit Biarritz, Frankrijk van Dennis Vermeer - WaarBenJij.nu Op naar Biarritz + Biarritz - Reisverslag uit Biarritz, Frankrijk van Dennis Vermeer - WaarBenJij.nu

Op naar Biarritz + Biarritz

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

06 Augustus 2015 | Frankrijk, Biarritz

zo in gepakt en wel gaan we van uit Palavas Les Flots richting Biarritz

we zijn vertrokken om uurtje of 12 met een kleine tussen stop bij een groot warenhuis om de reis inkopen te doen
we hebben namelijk een lange weg te gaan zoon 538km als ik me niet vergis..

Eenmaal aan gekomen in Biarritz hebben we de tent op gezet en zijn we over de camping gelopen en ik vond het een beetje anders dan dat we gewend waren de douches bleven zowaar een en niet dat je om de minuut op de knop moet drukken het jammere was, het was knap koud en nat..

Verder was de boulevard best wel mooi en het uitzicht over de zee fantastisch alleen door de regen zag het er allemaal net wat sobertjes uit ..