Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Dennis Vermeer - WaarBenJij.nu Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Dennis Vermeer - WaarBenJij.nu

Seattle

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

17 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Seattle

Vandaag gaat ik Naar seattle om de stad te verkennen. vandaag is er ook een Festival aan de gang genaamd Hempfest,

na ongeveer anderhalf uur gereden te hebben ben ik aangekomen in Seattle. de stad is vanuit de auto al goed te zien want we komen binnen in DownTown Seattle met de grote Flatgebouwen.

even later komen wij aan op de plek van bestemming "de Markt" de markt is nou laten we zeggen onwijs druk vanwegen de Festival mensen, maar ik kan met mijn camera toch nog met mooie plaatjes schieten van de viskraam die bekend staan om het vis gooien het is helaas wel zo toen ik met mijn camera er op gericht stond er geen vis gegooid werd...

Verder naar "de Docks" daar lag een Enorme Cruse schip die over 10 minuten zou vertrekken gelukkig was ik net optijd om er toch wel een aantal mooie foto's en videos van te maken

op naar "Hempfest" na een half uur in de rij te hebben gelopen zijn we eindelijke binnen en kan het feest beginnen :P nou na een uurtje rond te hebben gelopen te hebben werden we al aardig Stowd van de Hasj luchten die er hingen dus we beloten maar om terug te gaan naar de Binnenstad van Seattle. om na een Hamburger van Dixs te gaan eten om na de lekkere maaltijd richting de watertoren te gaan en het Monument met een uitzicht over seattle en de SpaceNeedle waar ik onwijs mooie foto's van hebt gemaakt even later
zijn we onderweg naar de SpaceNeedle

"Onderweg naar De SpaceNeedle"
vanaf de watertower en het monument naar de SpaceNeedle te komen moet je zo ongeveer door de Buitenwijken van Seattle door al de eenrichtings straatjes en stoplichten en eindelijke Kruispunten
op een gegeven moment zijn we ergens rechts afgelagen waar we vervolgend eenaantal TV & Radio gebouwen tegen kwamen en door alle eenrichting straats en verkeerde afslagen heb ik deze gebouwen wel 4 keer langs zien komen voor dat we uit eindelijk bij de spaceneedle te techt kwamen.

Eindelijk "De SpaceNeedle"
eenmaal boven te zijn gekomen in de SpaceNeedle was het uitzicht adembenemend gelukkig voor mij was de bewolking goed op geklaard en kon ik onwijs ver en helder kijken :P "WAT EEN UITZICHT" je kon vanaf de SpaceNeedle helemaal naar Hempfest kijken naar de Rivieren en kanalen

maar wat was dat in eens een Truma Helicopter kwam vlak langs de SpaceNeedle dus ik hop met me cameria op de Helicopter gericht volgend waar hij heen ging maar helaas hij ging de verkeerde kant op en ik kom hem op een gegeven moment niet meer zien en besloot maar om weer van het uitzicht gegaan genieten

tot zover het verslag van een Dagje "Seattle"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

The USA Trip

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2009

Nog niet terug in Nederland

17 Augustus 2009

Seattle

22 Juli 2009

Olympia Dag 3 - Opnamen Dag 1

21 Juli 2009

Olympia Dag 2

20 Juli 2009

Olympia Dag 1
Dennis

Actief sinds 17 Juli 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 10355

Voorgaande reizen:

16 Juli 2018 - 14 Augustus 2018

Reis naar Ierland

22 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Reis naar Portugal

23 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Wereldreis naar Frankrijk

11 Juli 2010 - 13 Augustus 2010

Amerika 2010

19 Juli 2009 - 31 Augustus 2009

The USA Trip

Landen bezocht: