Dag 1 : San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 1 : San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 1 : San Francisco

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

28 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

de vlieg reis was een groot feest voor al toen ik op het vliegveld aan kwam en ik nog maar een half uur had om me vluigt te halen.. want die vertok om 6 uur en ik was op het vliegveld om 5.30 dus ik had zo gezegt me vlugt al gemist :( dus op naar de balie waar ik me vlugt kon laten overboeken naar een ander vliegtuig die Non-stop naar San Francisco vertrok alleen die vertok pas om 8 uur dus ik had nog een aantal uur voor dat ik daadwerkelijk vertrok, wordt er omgeroepen dat door het weer in San Francisco mijn vlugt geen toestemming van de ATC "Air Traffic Controler" om te vertrekken tot het weer was op geklaart in San Francisco dus Vertraging. uiteindelijk vertrokken we om 9.30 en daar gingen we op naar San Francisco...
aan gekomen in die stad moest ik eerst op het vliegveld kijken waar me connectie naar het hotel was. en dat is iets wat ze goed hebben geregeld hier je loopt naar de straat en er zijn daar de zogeheten Suttle Bussen die je van Vliegveld naar de plek van bestemming brengen dus tot aan je hotel dat was helemaal goud... na in het hotel te hebben ingecheckt ben ik de stad in gedoken voor wat te eten.. en er is veel waar je uit kan kiezen in deze stad. na het eten ben ik de stad gaan verkennen met camera in de hand...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Amerika 2010

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2010

Dag 3: San Francisco

29 Juli 2010

Dag 2 : San Francisco

28 Juli 2010

Dag 1 : San Francisco

28 Juli 2010

Onderweg naar San Francisco

11 Juli 2010

Dag 1: Aankomst in Amerika
Dennis

Actief sinds 17 Juli 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 10355

Voorgaande reizen:

16 Juli 2018 - 14 Augustus 2018

Reis naar Ierland

22 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Reis naar Portugal

23 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Wereldreis naar Frankrijk

11 Juli 2010 - 13 Augustus 2010

Amerika 2010

19 Juli 2009 - 31 Augustus 2009

The USA Trip

Landen bezocht: