Dag 3: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Vermeer - WaarBenJij.nu Dag 3: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Dennis Vermeer - WaarBenJij.nu

Dag 3: San Francisco

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

30 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag is de dag van de Tour door San Francisco deze Tour heeft mij lang de meeste Sideseens gebracht,

union square
City Hall
Golden Gate Bridge
en nog 8 andere Parken

maar de dag begon op Pier 36 waar ik de Zeeleeuwen nogmaals hebt gefilmd in verband met de ontbreken van het geluid van 2 dagen geleden daarna heb ik +- 20 minuten gefilmd van een Show op Pier 36 ik vond het wel gezellig maar kijk zelf maar komt op YouTube

en daarna was het op naar de Bus
die me door de stad ging brengen

Uinion Square was onwijs druk met mensen die helmaal niets aan het doen waren dan Relexen midden in de stad.
City Hall was onwijs mooi en dan bedoel ik echt mooi, zowel aan de buiten kant en aan de binnen kant
Check Youtube

Golden Gate Bridge
helaas was er laag hangende bewolking dus erg mooi kon ik hem niet noemen, maar gaaf is het wel om er overheen geweest te zijn...

helaas moet ik morgen alweer naar Seattle terug ! maar ik ga hopen dat ik overmorgen naar de zee kan voor wat mooie plaatsjes te schieten ?!?